Granooolala
Eat Natural

Mensen nemen er vaak te weinig tijd voor hun ontbijt en genieten er niet van. Iedereen heeft ’s ochtends haast, doet z’n eigen ding en zit in z’n eigen wereld. Jammer, want ontbijt kan hartstikke leuk zijn. Een leuke, ontspannen en goede start, daar profiteer je de hele dag van! Wij maakte het ontbijt weer leuk en lekker. Ontbijten doe je met Granooolala!

Briefing
Eat Natural introduceerde een nieuwe lijn ontbijtgranen in 3 smaken, onder de naam ‘Granooolala’ en gericht op mannen en vrouwen van 25 en ouder. ​​ "Ontwikkel een tv- en online campagne met als doel awareness te creëren voor deze nieuwe lijn producten.​"

Oplossing 
Met als thema ‘Ontbijten doe je met Granooolala’ hadden we een simpele boodschap: ontbijt is veel leuker, lekkerder en gezonder als je er rustig de tijd voor neemt. Met Granooolala wordt ontbijten weer leuk. ​​De trefwoorden: fun, speels, opvallend, beklijvend en met een knipoog stonden hierbij centraal. 

TV Commercial
De campagne, "Ontbijten doe je met Granooolala" is als tv-spot ingezet op diverse zenders. Tijdens deze commerical werd in 26 seconde duidelijk hoe je je ontbijt kunt upgraden met Granooolala van Eat Natural. 

Online pre-roll
Deze campagne werd niet alleen als tv-spot ingezet maar ook online als pre-roll – waaronder andc.tv en &C social media. Dit werd een video van 45 seconde. 

De campagne is gedurderde twee weken, van 15 t/m 27 januari 2018, ingezet via bovenstaande kanalen. 

Media