Beauty Boost - Echt jezelf zijn
Olay

&C heeft In samenwerking met Olay een campagne ontwikkeld rondom het thema:‘Écht jezelf zijn.’ Beauty en verzorging is niet weg te denken uit het leven van de &C doelgroep. Ze willen graag geïnformeerd en geïnspireerd worden. Het is belangrijk dat er niet alleen wordt gefocust op mooi van buiten, maar ook zeker van binnen. 

Campagne
Maart t/m April - 2022

&C-Magazine, &C-Advertorial, Andc.tv/Youtube & Socials, &C IGTV-special

In de tweedelige serie ‘Echt jezelf’ zijn ploffen YouTuber Marlieke Koks, influencer en stewardess Kelly Camfferman en zangeres en musicalster Tjindjara Metschendorp samen op de bank om lekker te kletsen zonder make-up. Om elkaar beter te leren kennen, legt Marlieke Kelly en Tjindjara enkele openhartige vragen voor waarbij ze echt zichzelf moeten zijn. 

 

In twee afleveringen worden er twee Olay producten behandeld, Olay Retinol en Olay Vitamine C met per product afgestemde eerlijke vragen. Hierin geven Marlieke, Kelly en Tjindjara antwoord op enkele openhartige dilemma's. Bijvoorbeeld: avond routine, beauty confessions, zelfvertrouwen, lente kriebels, relaties, vriendschap en ambities. We gaan het échte gesprek aan. Geen filter. Wanneer voel jij je echt mooi? Wat heb je hiervoor nodig. Wanneer ben je zelfverzekerd en wat maakt je juist onzeker? Wat voor invloed heeft je omgeving op je zelfvertrouwen? En wat doet de online wereld met je?