Do The Office Dance
Eat Natural

Eat Natural heeft een assortiment natural’ gezonde tussendoorrepen, waar je ook nog eens goede energie van krijgt.‚Äč Maar wat is nou de allerleukste manier om je werkdag die broodnodige energie-boost te geven? Juist: je haalt dance master Harold Luya in huis, schuift de bureaustoelen aan de kant en dansen maar. Dat is niet alleen energieverhogend, maar is ook goed voor de werksfeer en de teambuilding. 

Briefing
"Ontwikkel een campagne in &C look & feel om het merk Eat Natural en met name de repen, meer top-of-mind te geven binnen de millennial doelgroep."

Oplossing
Samen met Eat Natural gingen wij werkend Nederland “KickChargen”. Op een manier die naadloos past bij onze tonaliteit. Happening, energetic, with a bit of fun - maar ook relevant.  Met als thema DO THE OFFICE DANCE werd dit een office dance-challenge. We ontwikkelden een speciale dance-track – een mix van bubbling en gabber. We haakten ons talent dance master Harold Luya aan om een paar strakke signature moves voor te doen. 

Activatie
Om de challenge te activeren, hebben we samen met vijf andere bedrijven een Office Dance-clip gemaakt, met &C als kick-off. De andere bedrijven die meededen waren CJP, Travelbird0to9Hunkemöller en TLC. Aan het einde van elke clip wordt werkend Nederland opgeroepen om zelf een Office Dance-clip te maken en te delen via social media met de hashtag #dotheofficedance. Zie hieronder de Office Dance video's van TLC en Travelbird.

Kanalen
De campagne is uitgezonden via &C social media; Chantal Janzen official en in &C. Daarnaast zijn de clips ook gedeeld via alle social media van de mensen die in de andere clips zaten. Ook was er veel free publicity voor de campagne (RTL Boulevard en RTL Late Night).

Winnaar
Het bedrijf met het leukste, origineelste filmpje won een professionele clip met Harold Luya, uitgezonden op andc.tv. Plus een speciale ontbijtkraam van Eat Natural en een giga-pakket aan Eat Natural-producten. En de winnaar was.... Hallmark!

360-gradencampagne
De campagne vond plaats van juli t/m november 2017. In juli werd de campagne 'Do The Office Dance' afgetrapt met de Kick-Off video van &C.  Tijdens deze campagne werd de consument in beweging gebracht. Letterlijk.  De campagne werd begin november afgesloten met de spetterende clip van de winnaar Hallmark, die uiteindelijk werd gepubliceerd op ons kanaal. 

Resultaten
Totaal bereik van Facebook en Instagram 867K
Nieuwsbrief abonnees 14K
Gedrukte oplage print 100K
Kijkers binnen doelgroep RTL Boulevard 984K
Pageviews op AndC.tv circa 15K