Mirror - Mirror
Biodermal

&C heeft in samenwerking met Biodermal een campagne ontwikkeld rondom het thema #NoFilter, een campagne over natuurlijke schoonheid, voor iedereen, voor iedere dag. Verschillende influencers geven zich letterlijk bloot in een foto zónder en mét make-up. Naast dat zij zich bloot geven, geven zij ook een inkijkje in de gezichtsverzorging routine en de Biodermal producten die zij het liefste gebruiken. Om deze #NoFilter missie zo natuurlijk mogelijk over te brengen heeft Biodermal een exclusieve ‘take-over’ gedaan van de vaste maandelijks terugkerende rubriek in &C Magazine genaamd: Mirror Mirror. 

Campagne maart t/m juni - 2021

 &C-Magazine, Andc.tv/Youtube & Socials, &C IGTV-special

&C-Magazine

&C heeft in samenwerking met Biodermal een 3-delige Mirror Mirror serie gemaakt. Per editie stond er een andere influencer in de rubriek die haar gezicht letterlijk in bloot wilde geven in een foto zónder en mét make-up en waarbij ze praten over hun onzekerheden en gezichtsverzorging routine. Allemaal eerlijk en zonder filter natuurlijk.

Andc.tv/Youtube & Socials

De campagne werd versterkt door middel van een 3-delige videoserie met advertorial op andc.tv en Youtube, waarin we ‘zonder filter’ verschillende persoonlijke dilemma’s voorleggen aan de influencers. Dilemma’s in thema’s als; natuurlijke schoonheid, beauty struggles en confessions op het gebied van verzorging. Elke aflevering begint met een ochtendroutine in combinatie met hun favoriete Biodermal product. Deze videoserie is aangejaagd via branded Instagram Stories, Facebook posts, de nieuwsbrief en via de kanalen van de desbetreffende influencers. 

&C IGTV-special

We hebben korte social media video’s gecreëerd van de ochtendroutine van de influencers. De social media video’s zijn speciaal gemaakt voor IGTV. In de serie: #nofilter laten de influencers zien hoe ze de dag fris beginnen met hun favoriete ochtendroutine én Biodermal producten.