Shake till your break
KFC

Shake till your break

Bij &C vinden we dat je goed voor jezelf mag zorgen, lekker fit en gezond zijn past binnen de lifestyle van onze doelgroep. Daarnaast vinden we ook zeker dat je het verdient om bij te komen na een stevige, warme workout sessie met de lekkerste, koude milkshake die er bestaat. De milkshake van KFC! Precies waar je naar verlangt na alle inspanning. &C heeft een branded content campagne ontwikkeld voor de KFC-milkshake ‘de lekkerste milkshake van Nederland’. De campagne bestaat uit een driedelige videoserie, verschillende online uitingen, een advertorial en een coverpas in de 7e editie van &C magazine. Het concept sluit goed aan op het &C-thema van die maand: Lekker Sportief, met de welbekende knipoog natuurlijk. 

 

Campagne

28 mei t/m 4 juni - 2021

Videoserie andc.tv, &C YouTube, &C Instagram, &C Facebook, &C Nieuwsbrief en &C Magazine.

Videoserie

In drie afleveringen wordt de shake squad klaargestoomd voor de zomer door personal trainer Gilly. Op het ritme van de drie verschillende workout songs gaan ze aan de slag met de leukste attributen. Elke workout staat in het teken van shake, shake, shake. 

Online

De video's staan op het YouTube kanaal van &C en aan elke video zit een online advertorial op andc.tv gekoppeld. Daarnaast zijn de video's onder andere gedeeld via Instagram stories, Facebook en de &C nieuwsbrief.

&C magazine

Aan de campagne zat ook een offline sales campagne verbonden. KFC heeft een coverpass en een advertorial gehad in editie 6 'Lekker Sportief' van het &C magazine. Met de coverpass konden de lezers van &C een leuke korting krijgen op de KFC milkshakes.