Laat je lach zien
Philips Sonicare

Laat je lach zien! 

Onderzoek heeft aangetoond dat we met z’n allen steeds minder lachen. Verantwoordelijkheden in het dagelijks leven zorgen ervoor dat we ‘vergeten’ te lachen. Jammer natuurlijk, want lachen is hartstikke goed voor je. Zo werkt het als vorm van meditatie, vermindert het stress, verlaagt het je bloeddruk, verjongt het je gezicht, geeft het je zelfvertrouwen en maakt het je positiever. Een lach op je gezicht maakt het leven echt leuker en het is ook nog eens super aanstekelijk, een lach op je gezicht laat ook anderen weer lachen. Een lach begint natuurlijk bij een  mooie en gezonde mond en daar zorgt Philips Sonicare voor.

 

Campagne

3 juni t/m 20 juni - 2021

Videoserie andc.tv, &C YouTube, &C Instagram, &C Facebook en &C Nieuwsbrief.

 Videoserie 

&C heeft een awareness & activatiecampagne bedacht voor Philips Sonicare. Met de campagne gaat &C samen met Philips Sonicare de glimlach van Nederland claimen en ownen, want elke glimlach begint bij een mooie en gezonde mond. Voor deze campagne hebben we een driedelige videoserie geproduceerd waarin Esmee van Kampen op zoek gaat naar de lach in Nederland. In de drie video’s praat ze met verschillende voorbijgangers, een sociaal psycholoog en natuurlijk met een lachcoach. Ze bespreekt onder andere waarom we lachen, waar we om lachen en hoe we ons lachleven kunnen verbeteren.

Online

Om nog meer awareness te creëren is elke video online gepromoot op de verschillende social media kanalen van &C. Naast het YouTube kanaal zijn de video’s ook gedeeld op Instagram, Facebook, in de &C nieuwsbrief en op andc.tv. In de drie advertorials op andc.tv is de Philips sonicare in het zonnetje gezet die mensen ook nog eens konden winnen.

Winactie 

Met deze engaging, relevante en vooral leuke content-campagne heeft &C Nederland opgeroepen om hun lach te delen. Met de hashtag #showmeyoursmile en #laatjelachzien hebben mensen hun lach gedeeld, die maken kans op een Philips Sonicare Prestige pakket.