The 1 that I want
BMW

Men neme een bloedmooie bolide, twee stoere singles en een dosis dilemma's. Het resultaat: een stomend ritje en wie weet een beginnende liefde.

Oproepcampagne 
Singles opgelet! Ontbreekt het jou niet aan een flinke dosis ambitie om de ware te vinden, maar heb je ondanks dat meer trauma’s dan succes? En last van een app-nek of swipe-duim, maar niemand om mee te ontbijten? Vele singles hebben hier gehoor aan gegeven en meldde zich aan via de advertorial op AndC.tv, gepromoot via de social kanalen. Aan de hand van deze oproepcampagne werden potentiële koppels zorgvuldig samengesteld door de enige echte &C-liefdesredactie. 

Alle remmen los
De &C-liefdesredactie koppelde tot ze scheelzag en maakte drie potentiële matches die elkaar tijdens een stomend ritje in de BMW The 1 beter mochten leren kennen. Smaakt het ritje naar meer en gaat hun liefde in de volgende versnelling of gaan ze plankgas ieder richting hun eigen huis?