WW
WW

Het nieuwe jaar staat voor de deur, en dat betekent dat we bijna aan de slag gaan met onze goede voornemens. Of beter gezegd: onze doelstellingen voor 2019. De redactie van &C en Chantal Janzen herself zijn dit keer van plan er écht iets mee te doen en dit is hoe!

De campagne
Elke maand werd één van de drie categorieën onder de aandacht gebracht, food, mind of body. Deze weken werden steeds afgetrapt met een video waarin een expert van die desbetreffende categorie aan bod kwam. Ook namen we een kijkje op de &C redactie om te checken hoe het ging met de goede voornemens. En last but not least, een bijpassende advertorial op Andc.TV helemaal binnen dát thema.

De expertvideo's

Food
In de bovenstaande video is één van onze drie experts te zien. Sarah Puozzo, hoofdredacteur van WW gaf ons elke week gezonde én jawel, smakelijke recepten. Zo deelde ze haar gemakkelijke ei-wrap recept, toverde ze binnen 15 minuten een gezonde pasta op tafel én liet ze tot slot zien hoe je een hemels chocoladetaartje zonder schuldgevoel kunt maken. 

mind
WW wellness coach Silvia Striekwold leerde ons hoe je aan de hand van gemakkelijke handelingen mentaal gezien lekker in je vel kunt zitten. Door bijvoorbeeld deze ontspanningsoefening, meer te lachen, je zintuigen te gebruiken kun je je een stuk lekkerder voelen. Ook liet ze ons zien hoe je dag écht goed begint.

Body
De WW-fitnesstrainer gaf elke week oefeningen die gemakkelijk toe te voegen zijn aan de dagelijkse routine. Hij trapte af met het trainen van de benen. ook leerde hij ons aan de hand van deze video hoe dat wasbordje binnen handbereik kwam, hoe je je armen kunt trainen zonder tijd of gewichten en vertelde hij ons waarom je je rug niet moet overslaan.

De redactievideo's
WW Wellness coach Elly Kuiper hielp de redactieleden op weg met hun goede voornemens. zo hadden bijvoorbeeld &C-redactieleden Maximiliaan, Nienke en Charlotte alle drie goede voornemens op het gebied van voeding. Leuk hoor, maar hielden ze dat ook vol? Chantal nam zo nu en dan de redactieleden onder de loep

De advertorials 
De video's werden ondersteund door bijpassende artikelen, die werden geplaatst op AndC.tv.

Kanalen
De campagne, bestaande uit 39 advertorials, werd gedurende 3,5 maand ingezet via Instagram, Youtube, Facebook en AndC.tv.