Annika doet 't gewoon
Pandora

Pandora, het internationale juwelenmerk met eigen winkels, introduceerde wereldwijd een nieuw thema, ‘Do See the Wonderful’. Daarmee wilden zij vrouwen aanspreken om in hun kracht te staan, te staan voor wat ze willen zijn en hun dromen en passie na te jagen.

Briefing
"​Ontwikkel een awareness-campagne gericht op Nederlandse millennial-vrouwen: vrouwelijk en zelfbewust."

Campagne
Met als thema ‘Annika doet ’t Gewoon’ ging &C-talent Annika Hopstaken op zoek naar hoe zij haar droom - zelf een succesvolle televisiemaker worden - kan waarmaken. ​​In een vlotte docu-stijl gaat zij op bezoek bij vijf verschillende vrouwen die al verder zijn in het najagen van hun droom. ​​Een kijkje in het leven van MMA-vechtster Germaine, weddingplanner Vivian, front lady van een metalband Caroline, kinderboekenschrijfstel Nikkie en balletdanseres Ellen. ​

Nieuwsgierig. Eigentijds. Vlot. Onbevangen. Met een knipoog.

Serie 
In Annika Doet 't Gewoon gaat Annika Hopstaken op pad met vijf bijzondere vrouwen. Net als Annika hebben ze een doel voor ogen waar ze alles voor over hebben. Maar wat is dat doel? En hoe is het hun gelukt om de top te bereiken? Gedurende 5 weken werd elke week een nieuwe aflevering geplaatst op AndC.tv en gepromotoot via de bijbehorende kanalen.

Zo is bijvoorbeeld in bovenstaande aflevering te zien hoe Annika een potje gaat vechten met Germaine de Randamie, professioneel MMA-vechter. Bekijk alle afleveringen hier:

Annika & professioneel MMA-vechter Germaine
Annika & frontvrouw metalbands Caroline
Annika & reddingplanner Vivian
Annika & kinderboekenschrijvers Niki
Annika & balletdanseres Ellen

Print
De campagne werd ondersteund door een 1/1 pagina in &C. Hierin werd de serie 'Annika doet 't gewoon' aangekondigd. Door jouw geluksmoment, groot of klein, te delen op de PANDORA-Facebookpagina met de hashtag #doseethewonderful en #andcbook, maakte de lezeressen ook nog eens kans op PANDORA-sieraden t.w.v. €200,-.