Live Your Passion
Frederique Constant

De horloges van Frederique Constant zijn klassiek en tijdloos, maar altijd uitgerust met de nieuwste en modernste uurwerktechnieken. Zo ook de ‘Horlogical Smart Watch’. Op het oog een klassiek horloge, maar uitgerust met allerlei smart features. Bekend bij mannen, maar minder bekend bij vrouwen.​​

 

Doel
"Ontwikkel een prikkelende awareness-campagne om de Frederique Constant Horlogical Smart Watch voor vrouwen onder de aandacht brengen bij ambitieuze millennial-vrouwen van 25 jaar en ouder. ​Met de mogelijkheid tot direct aanschaffen vanaf 900 euro."

Campagne
Met als thema "Live Your Passion" hebben we een 4-delige docu-serie gemaakt waarin we succesvolle jonge vrouwelijke ondernemers een dag in hun leven volgen. ​​We krijgen een kijkje in hun drukke leven, we horen hun verhaal en ze vertellen hoe ze streven naar een goede balans tussen werk en ontspanning. ​​De Smart Watch en haar features zijn op een grafische manier als een tweede laag verwerkt in de serie, wat zorgde voor de Frederique Constant-signature. ​​Rondom de campagne verschenen shoppings online waarmee het horloge direct kon worden aangeschaft door middel van een click out naar De Bijenkorf. ​​De campagne werd ondersteund met een printcampagne in &C.

Live Your Passion - Augusta Wind 
Mode oppervlakkig? Augusta wil juist haar ‘eigen ding’ doen en met haar merk verdieping geven. Met een kleine naaimachine aan de keukentafel maakte ze haar eerste shopper. Inmiddels worden haar tassen zelfs in New York verkocht. Over 10 jaar moet heel de wereld haar label kennen, dat is de ultieme droom van Augusta. Om dit doel te bereiken werkt ze zichzelf het ‘schompes’, want dat is ondernemen: lange dagen, korte nachten en alles overhebben voor je doel. 

Live Your Passion - Lisette Donkersloot 
Die gedrevenheid en wilskracht hebben Lisette al ver gebracht. Met haar 24 jaar staat ze pas aan het begin van haar carrière, maar miljoenen mensen hebben haar werk al gezien. Ze regisseert de videoclips van Mr. Probs, Afrojack en Ronnie Flex en is het brein achter de commercial van het schoenenmerk Dr. Martens. Haar doel? Commercials en fashionfilms maken met grote internationale merken. Geduld heeft ze niet. Binnen twee jaar wil ze naar het buitenland en zich meten met de grootste regisseurs in haar vak. De top bereiken, dat is wat ze wil. 

Live Your Passion - Cristèl Klandermans
Mooie dingen creëren waar anderen blij en beter van worden, dat geeft Cristèl ontzettend veel voldoening. Vanuit Rotterdam bedenkt ze met haar team creatieve campagnes voor grote en kleine ondernemingen. Haar doel? De verhalen vertellen van haar opdrachtgevers, dat is de essentie. De bijbehorende borrels, afspraken en kantooruren zijn soms best hectisch waardoor haar gezondheid niet altijd op de eerste plek komt. In de video vertelt Cristèl hoe ze toch fit blijft. 

Love Your Passion - Danique Wiltink
Van ideeën iets tastbaars maken, dat is ondernemen voor Danique. Zes jaar geleden begon ze een offline huiswerkinstituut dat zich heeft ontwikkeld tot Nimbles, een online platform dat ouders en docenten bij elkaar brengt. Hoe ze dit heeft gedaan? Door haar dromen te volgen en juist niet de gebaande paden te bewandelen.